deposten.nl
depostenopkoers.nl
werkenbijdeposten.nl

De Posten is een organisatie waar je de mogelijkheid krijgt om je talenten te ontwikkelen. Dat klinkt hartstikke mooi maar dat betekent dat er af en toe een collega doorgroeit naar een andere plek binnen de organisatie. Dat is de reden dat er binnen ons team plek is ontstaan voor een nieuwe collega. 
Ben jij de HBO-Verpleegkundige die ons enthousiaste team komt versterken?
Dan zijn wij op zoek naar jou en word jij onze nieuwe collega in de functie van

Wijkverpleegkundige/ Casemanager dementie

24 uur contract

JOUW BAAN, JOUW WERKGELUK

Als wijkverpleegkundige ben je het eerste aanspreekpunt voor (nieuwe) klanten en bewaak je de kwaliteit van zorg, pak je de regie in het zorgproces, coach je collega’s en lever je een actieve bijdrage aan deskundigheid- en kwaliteitsbevordering.

Bij zorgvragen van een klant wordt de zelfredzaamheid als uitgangspunt genomen. Je kijkt als wijkverpleegkundige naar de mogelijke inzet van (technologische) hulpmiddelen en mantelzorg om de zelfredzaamheid te bevorderen. Je ondersteunt de klant om zo lang mogelijk prettig en veilig thuis te blijven wonen.

Je hebt korte lijnen met formele en informele zorgverleners en zet je in op het gebied van netwerken en preventie in de wijk. Ook heb je een signalerende rol en biedt ondersteuning, begeleiding en verzorging aan klanten.

Bij de Posten is de functie wijkverpleegkundige gecombineerd met de functie van casemanager dementie.
Als casemanager dementie begeleid je de klanten en hun mantelzorgers in het proces voor, tijdens en na de diagnose. De klanten en naasten worden ondersteunt en begeleidt bij het accepteren, verwerken en hanteren van het dementieproces.

Je maakt onderdeel uit van het team van wijkverpleegkundigen, werkt zelfstandig en laat je leiden door je eigen kennis, inzicht en ervaring bij het stellen van indicaties en overige werkzaamheden. Daarnaast is er voldoende ruimte om extra uitdaging te zoeken in projecten, commissies of werkgroepen. 

ONS AANBOD

  • een inspirerende werk- en leeromgeving binnen een authentieke zorgorganisatie met bijna 50 jaar ervaring
  • iedere dag een hartelijke goedemorgen van je collega's 
  • een baan voor minimaal 24 uur, meer uren (tot 36) is bespreekbaar 
  • salaris conform CAO VVT. Ingeschaald in FWG 55 minimaal €3025 en maximaal €4558 (o.b.v. 36 uur) en een aantrekkelijk pakket secundaire arbeidsvoorwaarden
  • een jaarcontract met uitzicht op een vast dienstverband bij wederzijdse tevredenheid
  • aantrekkelijke werktijden 
  • actieve Personeelsvereniging met o.a. Posten BBQ & Kerstmarkt, Vrienden van Amstel
  • één keer in de twee weken fruitige arbeidsvitamines op je werkplek
  • volop mogelijkheden om je talenten te ontdekken en te ontwikkelen
  • een laptop en een telefoon (in bruikleen) bij indiensttreding

JIJ

  • hebt een HBO-Verpleegkundige opleiding en bent BIG-geregistreerd 
  • hebt een opleiding casemanager dementie gevolgd of bent bereid deze te volgen
  • levert een actieve bijdrage om gezamenlijke doelstellingen te bereiken
  • zet jouw communicatieve vaardigheden in voor een goed contact met klanten, families, collega's en behandelaars, zowel binnen als buiten de organisatie
  • bent flexibel met betrekking tot jouw inzetbaarheid
  • kunt overstijgend denken zonder het klantbelang uit het oog te verliezen

Wil je meer weten over de inhoud van de functie neem dan contact op met een van je toekomstige collega's; 

Brigitta Zwankhuizen
bzwankhuizen@deposten.nl     
06-21439244
Manon Mentink
mmentink@deposten.nl            
06-46907542

De sollicitatiegesprekken vinden plaats op donderdag 13 april 2023.

JOUW SOLLICITATIE

Enthousiast geworden over de functie van Wijkverpleegkundige/ Casemanager dementie bij de Posten? Laat ons dan snel weten waarom jij bij ons past en wij bij jou! Jouw motivatie en CV ontvangen we graag uiterlijk zondag 2 april 2023 via onderstaande knop.

Wil jij meer weten over werken bij de Posten? Neem dan contact op met team HR via telefoonnummer 053 4 753 753 of via de e-mail solliciteren@deposten.nl. Wij zijn bereikbaar op maandag t/m donderdag tussen 08:00 – 16:30 uur. Wij horen graag van je!