Wil jij ècht iets betekenen voor anderen? Loop jij warm voor het welzijn van ouderen?
Ga jij het gesprek aan over wat iemand echt nodig heeft om zijn dag de moeite waard te maken? En zitten creativiteit, organiseren en begeleiden je in het bloed?

Dan ben jij onze nieuwe collega in de functie van

Activiteitenbegeleider

20 uur contract

JOUW BAAN, JOUW WERKGELUK

Je maakt onderdeel uit van team Welzijn en bent verantwoordelijk voor een zinvolle en gestructureerde dagbesteding van onze klanten. Op basis van behoeften van mensen met en zonder dementie bied je groepsgerichte activiteiten aan. Je kunt hierbij denken aan activiteiten in de Brink of eventuele evenementen. Daarbij laat je je onder andere inspireren door de vier welzijnsthema's van de Posten; bewegen, muziek, groen en eten & drinken. Je zorgt voor een gezellige, stimulerende en veilige sfeer in de huiskamer of ontmoetingsruimte. Je werkt nauw samen met collega's, vrijwilligers en mantelzorgers en rapporteert in het elektronische klantsysteem. 

ONS AANBOD

  • een zelfstandige baan in een informele organisatie, waar mensen oprechte aandacht voor elkaar hebben
  • een inspirerende werk- en leeromgeving met betrokken en gezellige collega’s 
  • jaarcontract (met optie tot verlenging)
  • salaris volgens CAO VVT
  • volop mogelijkheden om je talenten te ontplooien en ontwikkelen
  • goede arbeidsvoorwaarden

JIJ

  • hebt een MBO niveau 4 diploma activiteitenbegeleiding, bij voorkeur SPW 4
  • hebt ervaring of affiniteit met (ouderen)zorg
  • bent flexibel inzetbaar
  • verplaatst je moeiteloos in de belevingswereld van mensen met en zonder dementie
  • kunt mensen enthousiasmeren en stimuleren
  • bent positief, creatief en samenwerkingsgericht

JOUW SOLLICITATIE

Enthousiast geworden over de functie van Activiteitenbegeleider bij de Posten? Laat ons dan snel weten waarom jij bij ons past en wij bij jou! Jouw motivatie en CV ontvangen we graag uiterlijk woensdag 26 januari 2022 via onderstaande knop.

Wil jij meer weten over werken bij de Posten? Neem dan contact op met team HR via telefoonnummer 053 4 753 753 of via de e-mail hr@deposten.nl. Wij zijn bereikbaar op maandag t/m donderdag tussen 08:00 – 16:30 uur. Wij horen graag van je!